Producenci
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu?

Nie. Nie trzeba się rejestrować ani logować aby dokonać zakupu. W sklepie każdy może kupić produkty, bez konieczności rejestrowania się. Zamówienie przyjmujemy za pośrednictwem e-mail - wystarczy wysłać zamówienie pisząc na biuro@nogimoje.pl

2. Jakie korzyści daje posiadanie konta w sklepie?

Rejestracja w sklepie jest bardzo przydatna:

- przegląd historii swoich zakupów oraz podgląd statusu swojego zamówienia

- brak konieczności ponownego wprowadzania swoich danych podczas składania zamówienia

- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

3. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak. Możliwy jest odbiór osobisty towaru. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami w celu ustalenia terminu odbioru towaru. Przy odbiorze wystarczy podać imię i nazwisko osoby zamawiającej i numer zamówienia.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Nogimoje.pl zazwyczaj są dostępne w naszym magazynie, więc czas realizacji wynosi ok. 48 godzin (przy dostawie kurierem). Niektóre produkty posiadają dłuższy termin realizacji, ale informacja ta jest podawana wtedy w karcie z danym produktem.

5. Czy paczki są nadawane także w weekendy?

Nie. Realizujemy przesyłki w usłudze Standard (czyli od poniedziałku do piątku w dni robocze). Kurierzy i listonosze nie dostarczają paczek w weekendy.

6. Czy kurier może dostarczyć paczkę o danej godzinie?

Niestety nie możemy zagwarantować, że kurier czy listonosz dostarczy przesyłkę o konkretnej godzinie. Jednak zawsze podajemy na liście przewozowym dane kontaktowe dla kuriera/listonosza. Z reguły dostawcy paczek umawiają się z klientami na odbiór w konkretnej porze dnia.

7. Czy paczki są nadawane także za granicę?

TAK, od niedawna nadajemy także przesyłki do większości krajów Unii Europejskiej, takich jak: Wielka Brytania, Niemcy, Irlandia, Francja, Słowacja oraz Czechy. Jeśli jesteś zainteresowany innym krajem dostawy, skontaktuj się z nami, znajdziemy wspólne rozwiązanie.

8. Czy mogę otrzymać Fakturę Vat

Tak, wystawiamy faktury VAT. Do każdego zamówienia jest oczywiście dołączany dokument zakupu.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami pisząc maila na biuro@nogimoje.pl

Inni klienci kupili również
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl